Dagkaart uit het Orakel van de Verandering


Vertrouw me, zeggen ze. Kom hier, wordt je als teken gegeven. Ik houd van je, zeggen anderen zachtjes! Maar wie van al deze wezens die zoeken wat jij bezit, spreekt de waarheid?

Ik, Kitsune, kan hun ware stem horen, en ik kan de consequenties van hun ideeën zien voordat ze de kans hebben die aan je te ontvouwen. Omdat het pijn kan doen om de waarheid te weten, is het het beste iemand goed te kennen die graag je vertrouwen en je liefde wil winnen, en je bronnen wil kennen. Jouw kostbare gaven moeten worden beschermd. Jouw tedere zelf moet alleen worden gegeven aan degenen dit zullen waarderen. Er zijn er die jou willen misleiden en manipuleren, en je weet nog niet wie dit zijn. Door mij een poosje te verwelkomen, zal ik me voordoen als krachtige undercoveragent. Ik zal de trucs en valse voorwendselen aan het licht brengen. Ik zal je nooit adviseren om vals te zijn: maar ik zal je een duidelijk teken geven wanneer je je stil moet houden, wie je moet mijden en situaties waarin je je niet moet begeven. Ik kan verschijnen in de vermomming van een behulpzame vreemdeling, of een onzichtbare ontmoeting zijn - of zoals hier op deze kaart. Maar ik ben je vriend en ik vertel je de waarheid - en ik laat je zien waar de bedriegster te werk gaat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final