Verliefd

 IK WORD WEER VERLIEFD.. OP MIJ...

Ik ben verliefd, op iemand die genoeg is voor mij, die me knuffelt en mijn eigenwaarde verhoogt, die mijn waarde herkent, en die me verteld heeft dat ik niemand anders nodig heb om gelukkig te zijn omdat we elkaar hebben.

Dat iemand me geleerd heeft om mezelf te vergeven en te vergeven.

Ik werd weer verliefd maar deze keer is het anders, omdat het me heeft laten begrijpen dat ik het beste van het beste verdien en niet minder.

Dat een liefde met twijfels en onzekerheden geen liefde is.

Ik werd verliefd op iemand die in mij gelooft, hoe vaak ik ook struikel, want hij weet dat ik na de val ik met meer kracht opsta.

Ik werd verliefd op iemand die me rust en veiligheid geeft. Wie is in staat om alles voor mij te geven, die altijd van me houdt en soms niet.

Ik werd verliefd op iemand die zijn armen om me heen slaat en me begrijpt. Dat ondanks mijn donkere dagen en de chaos die ik in me draag, niet wegloopt, blijft en begeleid me in mijn momenten van eenzaamheid en rust.

Ik werd verliefd op iemand wiens ogen stralen als ze me zien. Zijn blik weerspiegelt hoe blij hij zich voelt om mij te hebben en hij verwelkomt me altijd met een glimlach.

Sinds we elkaar hebben ontdekt, gaat er geen seconde voorbij dat hij me met rust laat, hij begeleidt me naar mijn favoriete plekken, en geniet van mijn gezelschap zonder conditie.

Ja ik ben verliefd!

En hoewel dit tot een tijdje geleden onmogelijk leek,
Vandaag hou ik van die persoon... Hij werd mijn favoriete persoon.

Ik werd weer verliefd, maar deze keer werd ik verliefd op MIJ.

En vandaag weet ik dat ik...

de liefde van mijn leven ben.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final