VANUIT HET DONKER NAAR HET LICHT

Zomaar een stukje hout
In het bos geniet ik van de frisheid die de ochtend me geeft. Ik loop richting een smal pad dat kronkelend naar beneden gaat. Om me heen staan naaldbomen, waar het licht nauwelijks de grond raakt. Het pad gaat na ‘het donkerste punt’ weer omhoog een heuvel op. De dennen gaan over in een meer open bosgebied. Zo loop ik letterlijk vanuit het donker richting het licht. Met een glimlach bereik ik de top van de heuvel. Waar ik geniet van een gewèldig uitzicht. Als ik op het pad kijk, ontdek ik een lichtgekleurd stukje hout.
Zomaar een stukje hout in mijn hand
‘Het vertelt me symbolisch dat we vanuit het donker weer naar het licht toegaan.
Om zo alle (innerlijke) zaadjes die in het donker liggen, te herinneren en te koesteren.
Zodat alles dat wil en kan groeien het licht zal gaan zien.’
Zomaar een stukje hout in mijn hand dat ik aan jou wil doorgeven
🌟GEVULD MET STRALENDE KRACHT EN LICHTGEVENDE HOOP🌟
Voel in jezelf wat vanuit het donker wil gaan groeien.
Om zo richting het licht krachtig te gaan bloeien!
Ik wens je en jouw dierbaren gezellige met lichtgevulde feestdagen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final