Vibratie

 Als je je vibratie wilt verhogen, is het essentieel om je gedachten onder de knie te krijgen, maar er zijn belangrijkere stukjes van de puzzel.


Ik zal je laten zien hoe je je kunt afstemmen op hogere trillingen, zodat je de verandering kunt zijn die je in de wereld wilt zien, maar eerst wil ik je eraan herinneren dat je geen coureur bent, dus verwacht niet dat je van nul naar negentig in vijf seconden.

Als je inspirerende stappen neemt om je vibratie te verhogen, is het belangrijk om geduldig en aardig voor jezelf te zijn.

Omdat overtuigingen voorwaardelijke gedachten zijn, heeft elke overtuiging een overeenkomstige vibratie.

Dit betekent dat je je vibratie kunt verhogen door gevoelens los te laten, zoals slachtofferschap en hulpeloosheid, en door bekrachtigende overtuigingen te omarmen.

Hoe meer je gelooft in je vermogen om bewust te creëren en hoe meer je gelooft dat het Universum je onvoorwaardelijk ondersteunt, hoe meer je vibratie zal stijgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final