De Helende Energie van Edelstenen orakel


 BORNIET

Het koper in borniet slaat uit, waardoor er schitterend iriserend blauw en paars ontstaan. De steen beschikt over een violette energie die resoneert met alle chakra's, het sterrenbeeld Ram en het element aarde.
Dit prachtige kristal wordt beschouwd als een steen van geluk. Het beschermt de drager ervan tegen alle mogelijke vormen van negativiteit. Het verwijdert blokkades die je verhinderen om je doelen te bereiken en doorbreekt oude gedachtepatronen die je misschien hebben tegengehouden. Borniet heeft een tweeledig effect. De steen schenkt je het vermogen om schoonheid en vreugde rondom je te zien en deze positieve energie kan dan aan anderen worden doorgegeven.
Eén van de krachtigste eigenschappen van borniet is dat het alle chakra's op elkaar kan afstemmen. Wanneer het op één chakra wordt gelegd, beïnvloedt het alle zeven chakra's. Daarom staat borniet ook bekend als de steen van afstemming. Als je deze kaart trekt, zorg er dan voor dat je het beste haalt uit haar balancerende en vreugdevolle eigenschappen.
Voorspellende betekenis: geluk is een viering van het heden en geen verraad van het verleden. Vreugde brengt veerkracht, objectiviteit en motivatie. Gedeeld gelach zorgt voor verlichting. Een tedere waarheid wordt blootgelegd: wat wordt onthuld wordt geheeld.
Affirmaties:
Er is altijd een positief aspect.
Ik zie vreugde overal om me heen.
Ik breng geluk aan anderen.
Mijn chakra's zijn op elkaar afgestemd en in balans.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final