Mandala Dagkaart


 Ik heb in het leven geleerd dat soms de donkerste tijden ons naar de helderste plekken kunnen brengen.

Dat onze meest pijnlijke worstelingen ons de meest noodzakelijke groei kunnen geven en dat de meest hartverscheurende verliezen van vriendschap en liefde plaats kunnen maken voor de meest geweldige mensen.

Ik heb geleerd dat wat op dit moment een vloek lijkt eigenlijk een zegen kan zijn en dat wat lijkt op het einde van de weg eigenlijk gewoon de ontdekking is dat we bedoeld zijn om een ander pad te bewandelen.

Ik heb geleerd hoe moeilijk sommige dingen ook lijken, er altijd hoop is.
En ik heb geleerd dat hoe machteloos we ons ook voelen of hoe vreselijk dingen ook lijken, we niet kunnen opgeven.
Zelfs als het eng is, als al onze kracht weg lijkt, rapen we onszelf toch weer op om vooruit te gaan, want wat de strijd ook is op dit moment, het zal voorbij gaan en we zullen het redden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final