Loslaten


 LOSLATEN
Het hart van de vrouw afgebeeld op de loslaatkaart heeft een verlies ervaren zo diep als de oceaan.

Een kleine boot vaart rond de wervelende draaikolk in de zee en vertegenwoordigt het diepe gat dat je in je hart voelt als je iemand of iets bijzonders verliest.
De boot is gevuld met emotionele bagage terwijl het dapper zijn weg probeert te vinden door verdriet.
De gigantische stenen god erin de achtergrond schreeuwt zijn frustratie uit.
Kijk goed, want diep in de tunnel gaan de pijn en het lijden door en zie je licht en rust ontstaan.
Het licht nodigt je uit om je over te geven, en als je je trauma loslaat, zul je zien dat alles goed komt.
De vrouw geeft haar pijn over aan het licht; haar verdriet wordt echt gevoeld en verlaten haar lichaam.
Het licht symboliseert een verschuiving in haar leven en een belofte van betere dagen in het verschiet.
De leegte die ze in haar hart voelt, begint zich te vullen met schoonheid en hoop, en de stormachtige oceaanwateren om haar heen worden kalm.
Ze heeft de turbulente wateren van emotionele onrust bevaren en zich overgegeven aan een hogere macht.

ACTIE
Ademwerk is een zachte maar krachtige manier om emoties los te laten en je lichtlichaam te vullen met frisse energie.
Adem langzaam vier tellen in, adem dan snel uit tot acht en herhaal dan deze mantra: ik geef me over, ik laat los.”
Herhaal dit proces totdat je kalmte over je heen voelt komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final