INTUITIE IS DE GPS VAN DE ZIEL

 INTUITIE IS DE GPS VAN DE ZIEL...

Intuïtie is de kaart om te volgen.
Intuïtie werkt wanneer je het niet weet (volgens intelligentie) maar wel weet. En je weet het omdat je voelt.

Mensen kennen de geur van leugens, mensen kennen de stem van kwaad, onbeleefdheid, nep, mensen voelen zich bedrogen. Ze weten het niet door intelligentie, maar ze weten het omdat ze voelen.

Wanneer iets niet gaat of niet afgestemd is op jouw "vibrationele frequentie" zul je het voelen, wanneer iets op een dissonante manier resoneert, zul je het voelen maar je weet niet hoe je dit gevoel moet vertalen. Het is intuïtie.

Ik weet niet hoe vaak ik iemand heb horen zeggen: "Ik heb dit en dat gehad en diep van binnen wist ik wat er ging komen, iets vertelde me", ja, iets vertelde jou! Mensen weten het altijd maar geloven het liever niet.

Hij gebruikt geen woorden om te communiceren, het is als een fluistering in de lucht dat je geïnterpreteerd, vertaald en informeert, maar we besteden er bijna nooit aandacht aan.

De ziel weet altijd wat ze moet doen, maar als de geest niet tot stilte wordt gereduceerd, zal het heel moeilijk zijn om aandacht te geven. Zoek gevoeligheid in deze subtiele dingen.

Wanneer iets niet bij je past, zal je ziel je op verschillende manieren proberen te waarschuwen.

Let op de tekens, de sensaties, jezelf.

Vertrouw meer op je intuïtie, luister, voel, kijk en volg.

Door dit vertrouwen te voelen kun je jezelf afstemmen op de keuzes die je moet maken om contact te maken met een hoger deel van je Zijn.

Let op, wanneer iets op het punt staat je leven te betreden, zullen de kleine alledaagse manifestaties je tekens sturen die je in de juiste richting wijzen.

Je intuïtie is je gids.

Niets gebeurt toevallig, en misschien lees je dit daarom....
Vrede in jullie harten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final