IK KOM ER ALTIJD DOORHEEN



 AFFIRM: IK KOM ER ALTIJD DOORHEEN!

Wat ben jij weerbaar! Je hebt zoveel overwonnen dat niemand het ooit volledig zal begrijpen. Je gaf nooit op! Je hebt het overleefd en je blijft vooruitgaan.

Wees niet zo hard voor jezelf. Stop met teleurgesteld zijn in jezelf. Stop met jezelf te veroordelen. Je bent veel te ver gekomen om nu aan jezelf te twijfelen. Geloof gewoon in jezelf, zelfs als het moeilijk lijkt. Onthoud je innerlijke kracht; je hebt het zo vaak gebruikt om zoveel dingen te overwinnen.

We geven onszelf echt niet genoeg krediet. We werken zo hard om te komen waar we zijn, alleen om te voelen dat we er nog niet zijn.

Dit is een vicieuze cirkel die je in een achtervolging van het "volgende moment" kan doen komen in plaats van te omarmen hoe ver je bent gekomen. Strijken de eer voor het proberen. Neem de eer voor je vooruitgang.

De kleine dingen doen ertoe. We denken altijd dat succes het eindresultaat betekent of een plotselinge sprong van waar je bent naar waar je wilt zijn. Echter, het zijn die babystapjes, die kleine prestaties en die dagen waarop je wilt opgeven, maar wat harder je best doet, die telt. Ik hoop dat je niet zo hard voor jezelf bent.

Je maakt veel verbeteringen, of het nu mentaal, fysiek of spiritueel is. Alleen omdat je de veranderingen niet meteen ziet, betekent niet dat je niet beter wordt.

Alles komt op energie niveau en binnenkort zal het zich manifesteren. Twijfel niet aan jezelf. Voordat je geduldig en liefhebt met jezelf. Zeg tegen jezelf dat je goed genoeg bent. Dat je grote zegeningen waard bent.

Dit is een teken voor jou, een teken om jezelf niet op te geven. Een teken om hoop te hebben en een teken om in jezelf te geloven.

Geef jezelf krediet. Je probeert het en je bent een werk in uitvoering. Ik wou even zeggen dat ik trots op je ben. Ga door!

IK KOM ER ALTIJD DOORHEEN!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final