The Sweetest Christmas (Film, 2017)


Kylie Watson is een niet zo succesvolle patissier die het tot de finale van een belangrijke wedstrijd schopt. Ze hoopt dat ze bekend wordt en dat de publiciteit haar zal helpen bij het openen van haar eigen zaak. Wanneer de oven van Kylie het vlak voor de wedstrijd begeeft, weet zij zich geen raad meer. Ze schakelt de hulp in van haar oude vlam Nick Mazannti, die ze nog kent uit haar schoolperiode.

Kylie Watson (Lacey Chabert) probeert haar eigen taartenbedrijf te starten en verwacht een huwelijksaanzoek van vriend Alex. Hij brengt haar naar een pizzeria die eigendom is van haar middelbare schoolvriend Nick. In plaats van een huwelijksaanzoek biedt Alex haar een promotie aan. Teleurgesteld maakt ze het uit met hem. Ze doet mee aan de American Gingerbread Competition en heeft de oven van Nick nodig.

Ik vind het eigenlijk leuk dat Alex het probeert te repareren. Het is niet de beste zet. Het had grappig kunnen zijn. Natuurlijk moet Kylie met de knappere man meegaan en bovendien heeft hij een schattig jongetje. Lacey Chabert is super lief en dat is het centrale hart van deze Hallmark-romance. Anders zou dit niet werken denk ik. Ik vind Nick niet echt leuk. Zij zorgt ervoor dat het werkt. Ze is zo opgewekt dat ze de hele film verheft. Uiteindelijk is dat het enige dat telt in dit soort films.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final