Robbie Williams (2023)


Na 25 jaar van zijn recordbrekende solocarrière kijkt Robbie terug op zijn jongere zelf en op een leven lang in de schijnwerpers.

De documentaire gaf inzicht in een diepere wereld van Robbie. Ik vond de manier waarop het werd gebracht erg leuk en een pluim voor Robbie omdat hij op zo'n jonge leeftijd door een depressie ging en met alles wat er in zijn leven gebeurde zonder de juiste hulp, was dat niet gemakkelijk. Vooral toen het leek alsof de wereld zich niet bewust was van de geestelijke gezondheid of de gevolgen van depressie, angst en stress. Bedankt Robbie voor de geweldige liedjes en voor het openhartig zijn over je trauma. Ook begrijp ik de negatieve recensies niet. Als je hem niet leuk vindt, waarom zou je dan überhaupt de documentaire kijken? Ik denk dat hij zijn ware en oprechte zelf heeft laten zien en het minste wat we kunnen doen is benadrukken wat hij heeft meegemaakt. Een familieman met vier kinderen, een prachtig huis, een prachtige, slimme, begripvolle vrouw en zoveel om voor te leven.Hij is een entertainer, een eerlijke en heeft nooit de behandeling verdiend die die zielige Britse kranten vroeger uitdeelden. Ik vond  de manier waarop Robbie terugkijkt via het scherm van zijn computer om het verhaal van zijn leven te vertellen best wel goed gedaan.
Echter Robbie blijf nu wel van de drugs af wil je? je hebt zoveel om voor te leven.

Goede docu en een aanrader.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final