Kaleidoscope (TV Mini Series 2023)


Ondanks andere recente recensies, heb ik deze hele serie bekeken en genoten van de volgorde waarin ze werden getoond ... je kunt ze in elke volgorde bekijken.

Moet ik een bestelling picken?

Niet noodzakelijk. Als je in de show op afspelen klikt, zie je een korte inleiding over hoe het werkt en start je meteen met de afleveringen. Ze kunnen in elke volgorde komen, met uitzondering van wit, dat de overval zelf is en is gestructureerd om de seriefinale te zijn. Dat gezegd hebbende, als je zelf een bestelling wilt picken, kan dat.

Hoe bekijk ik het chronologisch?

In de geest van de show ga ik de beschrijvingen van afleveringen beknibbelen om niets te bederven. Als je besluit Kaleidoscope chronologisch te bekijken, gaat de volgorde van afleveringen als volgt, te beginnen met een jonge Vernon 24 jaar voor de overval:

Violet (24 jaar voor de overval).

Groen (7 jaar eerder).

Geel (6 weken ervoor).

Oranje (3 weken ervoor).

Blauw (5 dagen ervoor).

Wit (de overval).

Rood (de ochtend erna).

Roze (6 maanden later).

Geweldig acteerwerk van de dieven en ik hield vooral van Bob's karakter en Stan's ... complete tegenpolen van elkaar! Visuele effecten waren fantastisch en de verhaallijn erg goed. Ik zou het een solide 10 hebben gegeven, maar het enige dat het voor mij in de steek liet waren de FBI-agenten, persoonlijk vond ik het geen geweldige acteurs, een beetje zwak. En waarom zou een team van dieven een 'ik steel'-badge op hun wetsuits hebben .... klopte niet!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final