Dagkaartje


 Iedereen heeft een schaduw. Het is het deel van onze psyche waarvan ons ego zich heeft losgemaakt, de delen van onze levenservaring die we diep naar binnen hebben geduwd. De schaduw staat echter niet alleen gelijk aan negatieve ervaringen of trauma. Het bevat ook de gaven en liefdevolle delen van ons wezen die we voelden te verbergen om het menselijke rijk te overleven.

Wanneer je deze kaart ontvangt, vraag je diep in je hart het Universum om je te ondersteunen bij het leven van een afgestemd leven dat gevuld is met een doel. Je weet dat je door op deze planeet te zijn een verschil kunt maken en uiteindelijk groot licht in de duisternis kunt brengen.

Om het schitterende licht te zijn dat je bent, is het tijd om de delen van je leven, je verhaal en je gaven onder ogen te zien die in de schaduw verborgen zijn gebleven. Wees niet bang. Je bent hier niet langer om je talenten te verbergen, je bent hier niet langer om jezelf klein te maken om bij anderen te passen, je bent hier niet langer om pijn in je hart te dragen. Door je schaduw in het licht te brengen, kun je de duisternis uit de wereld verwijderen.

Vibe of the Day: "Ik ben bereid mijn eigen angst onder ogen te zien."

KUNSTENAAR: Ari Wisner

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final