Ik heb toch een dergelijk verdriet!!

Mijn baasje maakt mij vrolijk en blij
Hij probeert me alles te geven
Want dat hoort erbij
Ik ben een stuk in zijn leven

Eens de redder in nood
Is hij gevallen uit de dakgoot
Nu heb ik veel verdriet
En dan nog niemand die het ziet

Het was een van zijn streven
Om vandaag de dakgoot een tintje te geven
Toen hij op de ladder stond was weg zijn vertrouwen
Hij had niets meer om zich vast te houden

Hij lag daar roerloos op straat
Ik maakte me met geblaf zo kwaad
Hij had heel veel pijn
Zijn leven kon gedaan zijn

Hij keek me aan met een droevige blik
Ik heb dan maar zijn tranen afgelikt
Mijn trouwe hondenogen verdreef zijn pijn
En dat vond hij gewoon fijn

Nu moet ik mijn plasje doen in de hof
Kan een paar dagen niet gaan wandelen en dat is niet tof
Ook niet oefenen en lopen in het bos
Pech, want binnenkort begint de cani-cross

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final