Laat me niet oud worden


Laat me niet oud worden. Je wilt niet naar een lichaam kijken dat niet overeenkomt met degene waar je ooit van hield.
Laat de jaren niet aan me voorbij gaan. Alles achterhouden wat je hier heeft gebracht.
Houd me vast en laat me zo zijn, alsof de tijd zou kunnen stilstaan voor het moment dat je naar me kijkt.
Vertel me wat je nu voelt, wanneer je ogen mijn ondeugende glimlach ontdekken die je weet te storen.
Ja, vertel me hoeveel emoties je hebben overgenomen, toen je me vasthield en wenste dat de knuffel nooit zou eindigen.
Dat is het beeld dat ik wil dat je van mij houdt, de vrouw die je laat wensen dat de wereld niet vergaat op het moment dat je haar kust.
Want als het eindigt zul je beseffen dat je nog nooit zo gelukkig bent geweest als het moment dat je van me hield zonder aan iets anders te denken.
Ik weet dat je van de vrouw houdt die verder gaat dan dat lichaam waar je zo naar verlangt.
Ik weet dat je van alles houdt wat ik ben, maar zelfs dan wil ik dat je ook naar dit trillende lichaam verlangt bij de gedachte aan jou!
Laat me niet oud worden en beloof me dat onze liefde altijd zo zal zijn, alsof we twee dromende kinderen zijn die geloven dat het leven geen einde heeft....
@Angela Caboz
Alle rechten voorbehouden
Wet N. de 50/2004 van 24 augustus

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final