Tien van Zwaarden


 De kaart voor verraad, rock bottom, en het einde van een moeilijke situatie. Morgen is de nieuwe maan met zonsverduistering en je wordt nu extra ondersteund om los te laten wat je niet meer dient. Zoals je ziet ligt de man daar bloedend met 10 Zwaarden in zijn rug, maar het licht breekt op de achtergrond alweer door. It's always darkest just before dawn, zeggen ze zo mooi in het Engels

Ik dacht dat het een goed idee was om een oefening die ik een tijdje geleden gedeeld heb, nog eens te noemen: Pak pen en papier en beschrijf je gewoontes op verschillende leefgebieden. Hoe je eet, beweegt, met je geld omgaat, hoe je verschijnt in relaties, hoe de balans tussen verschillende leefgebieden is en dergelijke. Dan schrijf je op, wat je denkt dat er gebeurt als je zo doorgaat, over 10 jaar bijvoorbeeld. Als ik zo blijf eten heb ik over 10 jaar overgewicht. Als ik zo in relaties blijf verschijnen heb ik over 15 jaar geen vrienden meer... Dat is wel een beetje gloomy geschetst maar als je eerlijk naar jezelf bent kun je op zo'n manier helder krijgen welke levensgebieden er nog winst te behalen valt. En ook zien, waar je blijkbaar al gezonde keuzes maakt en waar je tevreden over jezelf bent, en dat is ook belangrijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final