3 Kaartlegging


 Wat mij meteen opviel, is dat hier drie keer een 1 ligt (in numerologie reduceer je 10 tot 1). De 1 is het getal van een nieuw begin, aan het begin staan van iets, van creatie- en of dadendrang. Met het Rad van Fortuin als centrale kaart zou ik je willen vragen op te letten. Als een situatie veel lijkt op iets wat je al eerder hebt meegemaakt, kan het zijn dat je in een bepaald patroon vast zit. Door dezelfde keuzes te maken dan je eerder deed houd je jezelf erin, dus als zoiets zich voordoet, let extra op en kijk hoe je nu anders kunt kiezen. Maar buiten dat, een prachtige hoopvolle dag met hoop en nieuwe kansen. Grijp ze aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final