Eik


Eik - Ik help je om standvastig te zijn
Geniet je ook zo van alles wat groeit en bloeit?
Van de heerlijk ruikende bloesems en de bomen die langzaam groen kleuren?
Ik hoor weleens de misvatting dat bomen niet bloeien.
Echt wel! 😝
Alleen veel bomen hebben niet zo’n opvallende bloei.
Zoals de Es die een soort gekke knobbels krijgt waar vervolgens allemaal sprietjes komen.
Prachtig als je ze van dichtbij bekijkt, maar de meeste mensen zien het niet eens.
Datzelfde geldt voor de Eik.
Die krijgt minislingers. En dat ze groen zijn, maakt ze niet minder feestelijk 😊! Ga maar eens op zoek naar een eik en bekijk ze goed. Daar word je toch blij van!
Nu kom je meestal toch wel opgeladen terug van een bezoekje aan een eikenboom.
Zeker wanneer je er een beetje doorheen zit.
Dan vertelt Eik je dat je je niet van de wijs moet laten brengen door twijfel, mislukkingen of andermans meningen. Observeer in kalmte, maak een plan dat bij jou past en ga hier ongestoord mee en vastberaden mee aan de slag.
Met een beetje hulp van de Eik kun je alles aan wat op je pad komt!
Fijne dag en vergeet niet van de bloeiende bomen te genieten! 🥰

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final