Dagkaart uit De Geheimtaal van Kleuren


Koraalrood helpt je bij het vernieuwen van je lichamelijk levendigheid. Het is een schitterende basiskleur en helpt bij het loslaten van stress, zorgen en angst. Koraalrood laat je de dingen zien vanuit verschillende gezichtspunten. Het helpt bij het helen van een gebroken hart en bij een onbeantwoorde liefde. Deze kleur helpt ook om synchroniciteit en overvloed in je leven te brengen. Visualiseer dat je over een brug van koraal loopt om de dingen in je leven beter te laten samenvallen en je leven te vergemakkelijken.
Synchroniciteit
Visualiseer koraalrode stralen die uit je hart komen en die meer overvloed en synchroniciteit in je leven laten komen. Stel je dan een weg van koraal voor die je op het juiste pad brengt. Zie of voel dat je je op dit pad begeeft en je verbindt met de vibratie van synchroniciteit. Tijdens deze vibratie gebeuren de dingen gemakkelijk en vallen samen in de tijd. Adem deze vibratie in. Sta jezelf toe om deze weg van koraal te volgen naar je levensdoel. Zeg: 'Mijn leven is gemakkelijk en vol synchroniciteit. Ik volg het pad dat voor mij het goddelijkst is: Ontdek dat synchroniciteit overal om je heen plaatsvindt. Visualiseer, iedere keer dat je een nieuw besluit moet nemen en wat extra hulp nodig hebt, dat je op het pad van koraal loopt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final