Tijdens mijn wandeling

Tijdens mijn wandeling in het bos valt mijn oog op een geel blaadje. Als ‘buitenstaander’ ligt het op een bedje met donkerbruine blaadjes. Hierdoor krijgt het een lichtgevend effect. Prachtig! Met een glimlach zie ik ook dat het gele blaadje de vorm van een hartje heeft. Deze NatuurSpiegel geeft me het gevoel dat ik meer vanuit een warme aardende bedding in mijn kracht mag gaan staan. 😊
En laat de natuur me zo weten:
OMARM JOUW INNERLIJKE GEVOELIGE KRACHT
In onze nieuwe woonomgeving lopen we vanuit huis een geweldig natuurgebied in. Elke wandeling ervaar ik nog steeds als een groot cadeau! Met prachtige inzicht gevende NatuurSpiegels als lichtgevende hartjes op mijn pad. Zo hebben de ontmoetingen in december mij de volgende woorden voor in het nieuwe jaar meegegeven: 'voel de magie van elk natuurmoment'.
Verwondering brengt je tot bijzondere (natuur)ontdekkingen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final