Gele Ster


Gele Ster....ervaar dat er harmonie is in je leven.
Ervaar je disharmonie weet dan dat dit erbij hoort....gebruik de disharmonie om erachter te komen wat er binnen in jou geheeld mag worden.
Hou jezelf in bedwang om de dingen af te maken.....leer om gevoelens te uiten en te delen, en extremiteiten en excessen te vermijden.
Durf je aandacht ook naar binnen te richten om daar innerlijke schoonheid te vinden.

Bevrijd je van het zelfoordeel en zie je leven als een kunstwerk.....zoals jij het ziet, zo ziet het er uit....weet dat je er mag zijn....net als ieder ander.
Gebruik jouw vermogen om het leven mooier te maken.....toon daarbij een kracht die iedereen in zich heeft.

Geef vandaag aandacht aan gelijkheid en doorstroming.
Vraag jezelf af....hoe organiseer ik om gelijkheid te brengen?
Maar ook: hoe kan ik mijn uitdagingen uitvoeren?
Opnieuw sta je voor de uitdaging om het evenwicht te vinden in jezelf en in de verschillende gebieden van jouw leven.
De natuur bevat de perfecte balans in het natuurlijke ritme van de levenscycli.....en het is de bedoeling dat je dit integreert in jouw eigen dagelijkse ritmes.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final