Dagkaart uit Aartsengel Michael orakelkaarten


AFFIRMATIE

Lieve God, dankjewel voor je wijsheid en je liefde en voor je hulp om mij al mijn alternatieve mogelijkheden te laten zien, te begrijpen en in te schatten. Leid mij alsjeblieft in de juiste richting voor mijn gezondheid, mijn geluk en mijn levensdoel.

BETEKENIS

  • Werk je CV bij en zoek een andere baan
  • Weet dat je niet alleen zal zijn als je weggaat uit een ongezonde relatie
  • Zoek nieuwe manieren om de huidige situatie te verbeteren
  • Onderzoek al je mogelijkheden
  • Verander van hulpverlener die je bezoekt (zoals je dokter, je therapeut, je advocaat, enzovoort)
  • Sta jezelf toe te dagdromen over diverse mogelijkheden
  • Onthoud dat alles mogelijk is

BESCHRIJVING

Je hebt er hard aan gewerkt om je huidige omstandigheden te veraangenamen en nu is de tijd gekomen om naar andere mogelijkheden te gaan zoeken. Je talent om dingen voor elkaar te krijgen en jezelf aan te passen zijn bewonderenswaardig. Toch wil Aartsengel Michaƫl je eraan herinneren dat je altijd eerlijk en oprecht moet zijn ten opzichte van jezelf. Je hoeft op geen enkele wijze compromissen te sluiten, want Michaƫl verzekert je ervan dat er op vriendelijke en liefdevolle manieren aan je behoeften zal worden tegemoetgekomen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final