Band van Vrouwen

 DE BAND VAN VROUWELIJKE ONTWAKERS IS BINNEN...

Er is een Band van Vrouwen die nu naar voren komt als een kracht om rekening mee te houden.

De vrouwen die gevraagd worden om deel uit te maken van deze beweging reageren al vele jaren op een innerlijke roeping.

Wat deze vrouwen gemeen hebben is een diepe drang om de mensheid te herinneren aan wat er verloren is gegaan: toewijding aan de Goddelijke Moeder en al haar krachten van heling, gratie, medeleven, vertrouwen, intuïtief weten en hartgericht bewustzijn.

Elke vrouw zal een unieke rol te spelen hebben in dit Plan, maar ze delen allemaal een gemeenschappelijk thema in termen van wat ze moeten geven aan het bewustzijn van onze planeet.

De transformerende kracht van een vrouw in aanraking met haar goddelijke essentie is iets dat niet langer kan worden ontkend, ontkend of afgewezen.

Vrouwen over de hele wereld hebben ervoor gekozen om hier geboren te worden in dit leven - om hun hart opnieuw te riskeren - om de broodnodige, dringende genezing te brengen naar een planeet in crisis.

Voor elke vrouw die dit heilige contract heeft (om haar aangeboren helende codes van vrouwelijke kracht weer in volledig bewustzijn op aarde te brengen) is er een belangrijk proces te doorstaan terwijl ze opnieuw wordt geconfronteerd met de diepe weerstand tegen de Godin en alles waar ze voor staat.

Oh ja, deze Vrouw realiseert zich al vroeg in haar eigen 'her-wakening'.
Ze vinden me hier niet leuk.
Mijn kracht bedreigt hen.

Toen ik hier voor het laatst was, verminderde ik mijn waarheid om geen aandacht te vestigen op wie ik echt ben. Ik leerde al snel dat mijn heilige energie niet acceptabel is op deze planeet.

Ik realiseerde me dat het anderen duidelijk ongemakkelijk voelde: te veel waarheid terug naar hen terugkeek, ze naar zichzelf in de spiegel liet kijken en bracht hun Schaduwzelf maar al te snel naar boven.

Oh ja, deze vrouw herinnert het zich.

Onlangs heb ik besloten in mijn reïncarnaties hier, dat ik mijn eigen krachten zo zou verkleinen dat ik mezelf voor lief zou nemen, onteerd, onteerd en neergezet zou worden door anderen.

Ik besloot dat het te beangstigend was om anderen mijn glorie en grootsheid te laten zien, dus verstopte ik me in giftige, ontmaskerende en zelfs gewelddadige relaties.

Oh, ja, deze vrouw herinnert zich - ik liet mijn lichaam, hart en geest worden geschonden en beschaamd, gewoon zodat ik de status quo niet zou bedreigen.

Ik deed alsof ik 'niemand' was, zodat al die ego-gedreven, comateuze zielen om me heen het gevoel kregen dat ze echt de controle hadden, dat ze echt de antwoorden wisten, dat ze echt alle oplossingen hadden.

Oh ja, deze vrouw herinnert zich, geen wonder dat ik hier niet terug wilde komen.

Er vonden hier grote wreedheden plaats tegen de Vrouwelijke Ziel.

Ik was een eerste ontvanger van de enorme wonden tegen de geest van de Godin. Ik heb te veel doorstaan door de handen van de sluiting, bange, koude en gesloten mensen die diep bedreigd werden door het Alziende Licht van het Universum.

Laat je niet beïnvloeden door de angst die wordt opgewekt in anderen die de kracht van jouw Licht niet kunnen weerstaan.

Je zult grote genezing bewerkstelligen in iedereen die door je wordt aangeraakt, zelfs als je gaat nieuwe ontwaken.

Je zult je leven op aarde beëindigen, deze keer, geëerd, vereerd en gevierd worden.

Dit zal een geweldig moment van zielsbesluit in jullie allemaal markeren.

Er zal vergeving zijn, want degenen die je eerder pijn gedaan hebben zullen worden aangetrokken om het goed te maken.

Dit is een krachtig onderdeel van hun eigen karmische reis.

Degenen die je in de steek hebben gelaten tijdens de tijden van vervolging zullen je opnieuw opzoeken en opnieuw contact maken in grote liefde en zielsreünie.

Je moet dit bericht vandaag horen, want de Band of Sisters die nu hier bijeen zijn, zijn klaar om verder te gaan.

Er komen dagelijks nieuwe richtlijnen binnen van Grote Moeder.

Er is nu een grote verbinding aan het ontstaan, terwijl de Band van Vrouwelijke Lichtdragers de aarde omcirkelen met hun Liefde.

Ze zijn terug, zoals beloofd, en ze zullen hun plicht doen.

Bereid je voor op de stilte die wordt verbroken, terwijl duizenden en duizenden Spirituele Vrouwelijke krachtpatsers hun stem vinden.

~Sophie Bashford~

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final