Hazelaar

Hazelaar - Wijsheid
Van de week liep ik door het park.
Het was grauw, nat en winderig. Precies het soort weer wat ik even nodig had om mijn gedachten te ordenen, heerlijk 😉.
In gedachten verzonken wandelde ik mijn rondje.
Een beetje afgeleid begroette ik de bloeiende katjes van de hazelaar, opnieuw vroeg dit jaar.
Tot een verdwaalde zonnestraal dwars door de dikke laag bewolking prikte en het hele bosje hazelaren in vuur en vlam zetten.
Wow! Wat een prachtig gezicht om de fel gele katjes te zien oplichten in het anderzijds grauwe park.
Schuldbewust sloot ik de boodschap die de hazelaar me gaf in mijn hart en zette resoluut alle malende gedachten uit mijn hoofd.
Want om toegang te krijgen tot dat wat je wilt weten, moet je soms los laten wat je denkt te weten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final