Dagkaart uit het Orakel van de Lichtwerkers


In u zit veel kracht en moed. Maar omdat het u lukt om door te gaan als u uitgeput of gestrest bent, betekent dat niet dat het niet anders kan. U wordt door uw hogere gids gestimuleerd om hulp te vragen bij het loslaten van spanning in uw lichaam en geest. U zult energie krijgen als u loslaat en misschien zelfs dingen in een nieuw en meer optimistisch licht zien. Overgaan naar een meer aanwezige, ontspannen en plezierige staat van zijn, zal u helpen om het verleden te overwinnen en uw toekomst succesvol te creëren.

Over deze kaart:
Zijn uw gedachten verstrikt geraakt in pijn het uit verleden? Zijn zij naar mogelijke toekomsten gedreven? Als te veel van uw energie wordt weggehaald van het hier en nu, vermindert uw kracht om te creëren wat uw hart wenst. Creatie gebeurt niet in het verleden of de toekomst. Het gebeurt in het hier en nu door de keuzes die u ieder moment maakt. Zelfs nu, tijdens het lezen van deze boodschap, kiest u ervoor aanwezig te zijn, uw energie naar het eeuwige nu te brengen en de wet van aantrekking te stimuleren om in actie te komen. Als u ontspant en erop vertrouwt dat het verleden voorbij is en de toekomst echt prachtig zijn, kunt u uw dromen, visies en hartenwensen gemakkelijker kracht geven.

Het universum gelooft dat u een spiritueel geschenk verdient. Om dit geschenk te kunnen accepteren, in welke vorm dan ook, moet u aanwezig zijn, moet uw geest stil genoeg zijn om het te kunnen herkennen. U moet voldoende innerlijke vrede hebben om het te kunnen accepteren en naar binnen te brengen waar het u kan voeden, inspireren en genezen. De vorm van dit geschenk is perfect voor u en de manier waarop het schrijnt zal ook perfect zijn. Het wordt geregeld door goddelijke timing, nu. Het zal u helpen om met succes de volgende stap te zetten op uw zielsreis.

Uw geschenk is misschien wat begeleiding, een innerlijk weten dat uw visie voorgoed verandert. Het kan helpen echt in uw hart te weten dat uw goddelijke bestemming zich al ontwikkelt en uw spiritueel succes onvermijdelijk is. Het is geen kwestie van of, maar van wanneer. Uw geschenk kan een verrassende kans zijn die zomaar opduikt. het kan een ontmoeting zijn die belangrijk blijkt te zijn voor uw ontplooiende levenspad. Het kan een nieuwe relatie of nieuwe band met een groep zijn. Het kan een levensveranderende les zijn, een fundamenteel genezende droom of een feitelijk voorwerp. De geest is onbeperkt in zijn bereidheid en vermogen om aan u te geven. U moet er alleen voor openstaan om hem te ontvangen. En dat doet u door uzelf terug te brengen naar het hier en nu.

Stilte van de geest en innerlijke vrede zijn alleen mogelijk als u aanwezig bent in het eeuwige nu. Daar zult u vinden wat u zoekt. Laat het verleden dus los. Laat de toekomst voor zichzelf zorgen. Concentreer uw bewustzijn op dit moment. U bent veilig. U haalt rustig adem nu. U bent hier, waar u hoort, op precies het juiste moment. Alle dingen dienen uw hogere doel! Niets is verkeerd. U doet het fantastisch. Alles beweegt. Op dit moment zijn er alleen de vrede en troost van het eeuwige nu. Ontspan. Vertrouw. Wees gevoed.

Als u zich zorgen maakte over het verleden of de toekomst, komt dit orakel met de begeleiding om het los te laten. Alles wordt zoals het is bedoeld - zelfs de dingen die u niet precies begrijpt of moeilijk kunt accepteren. Op den duur zult u de perfectie zien van alles wat er gebeurt in uw leven. U zelf zich zo gelukkig, gezegend, dankbaar en echt geliefd voelen. Nu is het echter voldoende om gewoon in het hier en nu te zijn en adem te halen

Aanroeping:
Ik geef mezelf toestemming om vrij te zijn van pijn uit het verleden en zorgen over de toekomst. Er is zoveel goedheid en er zijn zoveel geschenken voor mij, nu. Ik kies ervoor om te vertoeven in de vrede van dit moment, waarin alles zich ontwikkelt volgens een geheime, goddelijke perfectie. Mijn unieke goddelijke bestemming manifesteert zich met liefdevolle verzorging. Ik sta open voor de opluchting en geruststelling die ik nu ervaar. Ik ben geliefd en er wordt voor mij gezorgd en alles gebeurt voor mijn grootste vervulling. Ik nodig goddelijke onvoorwaardelijke liefde uit om vrede teweeg te brengen in mijn hart en in het hart van alle wezens. Door mijn eigen vrije wil, amen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final