Creatieve Tekening dagkaart


Wij Zijn de Wereld - Jij bent de Wereld

Lief Prachtig en Bloemrijk Lichtwezen,

Deze kaart staat voor een periode van communicatie, het delen van de Rijkdom die het Licht en daaruit voortvloeiende Liefde vanuit ieders Uniekheid meebrengt.

Een samen Doen/Zijn zonder angst voor minderwaardigheid of meerderwaardigheid, maar een Eenheid vormend.

En dat gebeurt, zodra je inziet dat je in Eenheid dezelfde Bron in je hebt, de Schepper waarmee je in Eenheid Onlosmakelijk bent verbonden.

Zodra jij inziet dat al jouw Dromen en Verlangens, jouw Hoop en je angsten dezelfde wortels hebben. In jouw Uniekheid geworteld in Moeder Aarde, maar dan wel dezelfde Moeder Aarde.

Dan kun je ook gaan zien dat je in Eenheid bent Verbonden in het Wonder van het Bestaan.

Als jij je Innerlijke Overvloed van Licht en Liefde en Wijsheid en Kracht, bundelt in Eenheid, zal er een enorme Rijkdom aan Liefde en Wijsheid en Licht beschikbaar zijn voor Al het Leven op en in Moeder Aarde.

Dan ben je in Eenheid verenigd in het Prachtige Patroon van de Schepping.

Als Al het Leven op Moeder Aarde feestviert, zingt, danst, dronken is van het Goddelijke dan is een zelfmoord ondenkbaar en een oorlog kan ook niet ontstaan.

En dat, Lieve Lichtwezens, is waar de Eenheid voor staat, je bent er eigenlijk al, nooit weggeweest maar door de sluier is het (nog) aan jouw blikveld onttrokken. En toch is die mooiere wereld er.

Maar het is er! En het zal Zichtbaar worden, als jij je Licht en de Liefde door jouw lichaam laat stromen. Door en over Moeder Aarde en al haar inwoners in een samen geperste bundeling van Eenheidslicht.

Jij gaat daarmee door, toch? In Licht en Liefde en Uniekheid en Eenheid, want de Kring van Feest vierende Lichtwezens wordt in elk Moment groter en sterker.

En we hebben elkaar nodig en het is dus –Wij zijn de wereld, zonder elkaar geen Eenheid, ieder Deeltje van mij laat mij iets Zien over mijn Zelf. Dat Zien en Her-kennen en Er-kennen is Eenheid.

Wij Zijn de Wereld in Eenheid.

En weet je, het Allerbelangrijkste, wij Scheppen in Eenheid, de Nieuwe Aarde vanuit ons Hart naar buiten!!!

Ik Ben het Licht, ik Ben Liefde, ik Ben de Waarheid in Eenheid, tot in Eeuwigheid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final