De Hogepriesteres


En daar is de De Hogepriesteres weer. Een kaart die vertelt dat je veel meer op je intuïtie mag gaan vertrouwen. Deze kaart verzekert je ervan dat je spirituele gaven echt zijn en dat je intuïtieve inzichten kloppen.
Ze wil dat je weet dat er niets in de spiritualiteit nog geheim is. Daarom laat ze je al de wijsheid die ze heeft vergaard zien. De belangrijkste openbaring komen van binnenuit. Probeer tijd te nemen om te mediteren of ga wandelen en dan mediteren in de natuur.
Stel jezelf de vraag: wat wil ik nu werkelijk? Volg ik mijn eigen weg? Of probeer ik het iedereen naar de zin te maken? Geluk komt voort uit de wetenschap dat de keuzes die je maakt jouw hoogste levensdoel dienen. Je lichaam is een machtig instrument dat je de juiste kant op kan leiden. Schenk aandacht aan je emotionele reacties op de verschillende opties die je worden aangeboden en gebruik ze als een kompas om te leiden op jouw pad. Deze kaart geeft aan dat je spirituele zintuigen op het moment zeer sterk zijn. Je kunt vertrouwen hebben in wat je instincten je over situaties of personen vertellen.
Vertrouw daarop!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final