Witche’s tarot


De duivel (the shadow side) en bekers tien!
Kwetsbaar zijn.
Ga bij jezelf na waarom gevoelens van angst, schuld en schaamte af en toe boven komen. Welke situaties hebben te maken met die gevoelens? Keuzes die je in je verleden gemaakt hebt, hebben je de lessen geleerd die jij nodig had om te komen waar je nu bent. Jij hebt gehandeld vanuit de conditionering uit je jeugd. Voel wat het met jou gedaan heeft en zie jouw groei. Accepteer de les. Geef jezelf liefde en voel dat jij er niks aan kon doen, dat jij niet beter wist en dat je jezelf vergeeft. Affirmeer: Ik hou van mezelf en accepteer mezelf precies zoals ik ben.

----------------------


The devil (the shadow side) and ten of cups!
Being vulnerable.
Search inside yourself why, once in a while, feelings of fear, guilt and shame are surfacing. Which situations caused these feelings? Choices you made in the past, have thought you lessons that you needed to be where you are now. You have been doing things out of the conditioning from your childhood. Feel what it has done to you and see your growth. Accept the lesson. Give yourself love and feel that you could not help it, you didn’t know better and you forgive yourself. Affirm: I love myself and accept myself just the way I am.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final