The marigold tarot.


Pentakels vijf en koningin van pentakels!
Vertrouw op jezelf.
Je hebt het gevoel dat mensen om je heen jou in de steek laten. Dat ze je niet begrijpen en jouw zelf gekozen pad niet accepteren. Jij groeit in jouw eigen tempo. Je wordt je bewust van jouw plek hier op aarde en je begrijpt steeds beter wat jouw pad is om af te leggen. Zodra jij je focus legt op wat goed voor jou is, zul je je steeds beter en meer in balans voelen. De mensen die niet mee kunnen komen in jouw groei zullen uit jouw leven verdwijnen of een andere plek in jouw leven krijgen. Laat het proces zijn gang gaan. En geniet van elke stap die je zet. Affirmeer: Ik ben bewust van mijn eigen reis.

---------------------------


Five of pentacles and queen of pentacles!
Trust yourself.
You feel that the people around you are abandoning you. That they don’t understand you and they are not accepting the path you have chosen. You are becoming more and more aware of your place here on earth and you understand more and more which path you are going to take. As soon as you focus on what’s good for you, you will feel much better and become more balanced. The people who are not able to keep up with you will dissapear from your life or will get another role in your life. Let the process unfold. And enjoy every step you take. Affirm: I am aware of my own journey.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final