VERLEIDING


 VERLEIDING

Via deze kaart worden verslavingen en zelfbeperkend gedrag aangesproken.
Dit is een tijd waarin je of iemand anders in jouw leven misschien te veel betekenis legt op de wezenlijke wereld en de geneugten daarvan.
Hoewel we als we geboren zullen worden allemaal zijn met de goddelijke bron, hebben we de neiging om ons terug te trekken van wat eens natuurlijk was.
Als we ontkoppeld raken van de geest, de bron die ons eens gevoed, wordt dat vaak vervangen door iets anders.
Met andere woorden: er wordt dan een relatie aangegaan met eten, alcohol, nicotine, afhankelijkheid van iemand van zelfs werk vandaar de term workaholic.
Velen - van ons zijn hun hele leven bezig met het vullen van het gat dat ontstond toen de band met het goddelijke werd verbroken.
De verleidingkaart roept je op om eens goed te kijken naar jouw leven en voorwaarden te vragen:
Op welk gebied in mijn leven heb ik last van gedrag gedrag?
Zijn er negatieve gedachten van is er negatie gedrag de levenskracht uit mijn ziel sijpelt?
Geven de mensen en relaties in mijn leven me energie van ontnemen ze me die?
Leer jouw angsten en al jouw twijfels te omarmen zodat situatie in uw leven een leerervaring wordt.
De kennis opdoen die de wereld je leert, zal helpen om een ​​hoger spiritueel bewustzijn te creĆ«ren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final