Mandala Dagkaart


Ik ben veranderd
Na al die jaren van hard werken
Voel ik eindelijk de kracht binnenin mij groeien
Het was niet gemakkelijk
Het was zeker niet het makkelijkste pad wat ik mocht bewandelen
Vanuit de diepte van de put ben ik begonnen met klimmen
Opgeven was geen optie
Het is niet alleen de ontmoeting met het licht
Nee, juist ook de ontmoeting van het donker
Iets waar veel mensen bang voor zijn
Om je pad te kunnen vervolgen moest ik ook mijn demonen verwelkom
Weerstand was het eerste woord, acceptatie was het tweede woord, herkenning was het derde woord en deze aan gaan is het vierde woord
Ik kan nu echt voelen en zeggen ik ben veranderd
Waar de ene deur dicht gaat gaat de andere deur open
Moedig ben ik door de deur heen gegaan op weg naar het onbekende
Het onbekende wat ik mag verkennen
Ik ben veranderd, ik leef vanuit mijn hart
Ik voel alles om me heen, bewust wat ik voel
Mag ik mijn nieuwe ik verwelkomen
Ik ben me bewust dat ik mensen achter laat
Mensen die zeggen jij bent veranderd
Geen aanpassingsgedrag meer voor mij
Wie daar moeite mee heeft zeg ik gedag
Ik ben veranderd 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final