Maak keuzes


 Maak keuzes gebaseerd op wat jouwn hart je ingeeft.


Dit geldt met name voor het loslaten van situaties,relaties,gedragspatronen die jouwn hart verzwaren.
Het kan zijn dat er nog situaties uit het verleden zwaar op jouwn hart wegen waar je misschien nog teveel over nadenkt.
Vraag Michael om de koorden door te snijden zodat het van je hart af is.
Jouwn hart zal verlichten en je zal ruimte creΓ«ren voor nieuw geluk.
Samen met aartsengel Michael kan aartsengel Nathaniel jou helpen, Nathaniel brand met zijn zwaard van vuur alles wat jou niet meer dient voor ééns en altijd weg zodat het jouwn weg vrijmaakt.

Vraag hun om hulp als jij voelt dat je stagneert.
Als jij nu voor een keuze staat,maak een keuze die goed voelt in je hart,als jouwn hart zwaar voelt bij een richting waar je aan denkt,weet je dat het niet de juiste keuze is.
Als de keuze die jij wilt maken anderen kan schaden,ook hier je zal voelen dat dit niet de juiste keuze is.
Maak keuzes die voor alle betrokken het beste is.
Als je hulp vraagt bij het loslaten van zwaarte zou je kunnen zeggen:
Aartsengelen Michael en Nathaniel dank jullie wel dat jullie mij bijstaan en de weg wijzen naar verlichting en zuivering.
Verwijder asjeblieft alles uit mijn energie en lichaam die mijn hart en energie verzwaren en mijn weg naar overvloed en verlichting blokkeren.
Ik vertrouw erop dat jullie weten wat voor mij het beste zal zijn en dat alles voor mijn hoogste goed zal werken.
Ik geef mij over,dank jullie wel.
Aartsengelen Michael en Nathaniel ga jullie gang.
Herhaal dit zovaak als jij nodig vind en geef jezelf volledig over.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final