De Helende Energie van Edelstenen orakel


 ANGEL AURA

Angel aura komt tot stand wanneer er zilver en platina aan helder kwartskristal worden toegevoegd, waardoor dit een licht, regenboogkleurig iriserend uiterlijk krijgt. Hoewel deze glans op een kunstmatige manier wordt gecreëerd, worden er wel zuivere bestanddelen voor gebruikt die de natuurlijke eigenschappen van kwarts versterken. Angel aura bezit een uniek spectrum van energieën. Deze steen wordt soms ook 'opaalaura' of 'regenboogkwarts' genoemd.
Angel aura resoneert met de hart-, kruin- en derde-oogchakra's, alle sterrenbeelden en het element lucht. Dit bijzondere kristal helpt bij alle aspecten van communicatie. Je kunt er jezelf duidelijker door uitdrukken en je wordt op een hoger niveau gehoord en begrepen. Het versterkt ook je band met engelen en spirituele gidsen.
Dit prachtige kwartskristal breekt twijfel, negativiteit en andere barrières af en verruimt zo de mogelijkheden waarover je kunt beschikken. Wanneer deze stenen op elk chakra worden geplaatst, zuiveren ze je hele spirituele lichaam. Als je deze kaart trekt, wil dat zeggen dat je over een bewustzijn voor engelen beschikt en dat het tijd is om je met hen in verbinding te stellen.
Voorspellende betekenis: haal twijfel en angst onderuit met informatie en advies dat je hebt gekregen. Communicatie zal kansen creëren. Spreek, luister en laat je leiden door de wijsheid van ervaring. Ga op zoek naar een breder perspectief.
Affirmaties:
Ik spreek helder en duidelijk.
Mijn boodschap wordt ontvangen en begrepen.
Ik heb vertrouwen in mijn talenten.
Ik sta open voor de engelen die mij gidsen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final