Big Little Lies (TV Series 2017–2019)


Zoals veel kijkers waren er momenten waarop ik dacht dat ik genoeg had van deze show: bitchy rijke vrouwen die nooit lijken op te merken hoe bevoorrecht ze allemaal zijn - de eerste paar afleveringen wil je gewoon dat ze allemaal doodgaan. Maar er is altijd iets dat je net geïntrigeerd genoeg houdt om nog een aflevering te kijken. En dan begin je te zien wat er echt aan de hand is achter de schermen van hun perfecte leven, en het begint allemaal logisch te worden. Je realiseert je dat dat gevoel van ergernis over alle personages eigenlijk een slimme truc was: het is de bedoeling dat je ze allemaal in het begin haat. Maar tegen het einde vind je ze eigenlijk allemaal heel leuk, en dat is knap geschreven, moet ik zeggen. Geloof me, de laatste paar afleveringen vliegen voorbij en het einde is alles wat je zou willen. Slim, oprecht ontroerend en zeer bevredigend zonder ooit voorspelbaar te voelen. Dit is een goed opgebouwd en zeer goed verteld verhaal. Bovendien zijn de cinematografie en muziek hypnotiserend mooi. Zeker de moeite waard.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final