Ik zie in jou

 IK ZIE IN JOU WAT IK NIET IN MIJ WIL HELEN

Aangezien ik niet naar mezelf durf te luisteren, beledig ik je..
Aangezien ik mezelf niet durf te bewonderen, bekritiseer ik jou...

Aangezien ik mezelf niet durf te observeren, veroordeel ik jou..
Aangezien ik mezelf niet durf te erkennen, veracht ik jou...

Aangezien ik niet van mezelf durf te houden, haat ik jou...
Aangezien ik het niet durf om eerlijk te zijn tegen me lieg ik tegen je..

Aangezien ik mezelf niet durf te accepteren, ontken ik jou...
Aangezien ik me niet bewust durf te zijn van mijn leven, geef ik jou de schuld van alles wat ik niet kan bevatten...

Zo belangrijk ben je voor mij, want zonder jou zou ik niet kunnen beseffen wat ik ben, ik wil dat je me kent, me accepteert en van me houdt...

We zijn allemaal één...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final