Het Edelstenen en Beschermengelen orakel


 HELDERE KWARTS

Probeer je helderheid te verkrijgen? Lijken de dingen nu vaag en donker voor je? Is je weg onduidelijk of onzeker?
Ga eens bij jezelf te rade en zie het positieve in alle omstandigheden. Focus je op waar je mee bezig bent. Blijf met liefde denken aan de huidige situatie in je leven.

ENGEL VAN HELDERHEID

Ik zie de omstandigheden van mijn leven helder voor me en vanuit een hoger perspectief. Ik ben gefocust op alles wat ik doe.
Ik ben me op een liefdevolle manier bewust van alles wat ik doe.
Ik ga met meer begrip verder met hetgeen wat van mij wordt verwacht.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final