Liefde voor een hond is net als de zon

Liefde voor een hond is net als de zon,
ze schijnt, maar eens gaat ze onder.
Liefde voor een hond is net als gras,
ze groeit, en verdort dan weer.

Liefde voor een hond is net als een kaars,
ze brandt, en dooft dan weer
Liefde voor een hond is als het heelal,
ze bestaat, maar...blijft bestaan.

Liefde voor een hond is houden van
denken aan….zorgen voor…vertrouwen op..
samen wandelen gaan
Hier in deze harde wereld vol ellende
en verdriet.

Vertrouw je soms je vrienden niet
Maar een hond kan je in zijn bestaan vertrouwen
Hij geeft je vreugd liefde en plezier
Zijn liefde voor u zult je nooit berouwen
Daarom heb ik zoveel liefde voor mijn dier.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final