Dagkaart uit De Wijsheid van het Gouden Pad


  • Ik richt me op de kracht van het nu.
  • Ik zegen het verleden en laat het los wetend dat alles voor een hoger doel was.
  • Ik omarm steeds hogere liefdessferen.

BESCHRIJVING

Blijf niet stilstaan bij het verleden, droom ook niet over de toekomst, maar richt de geest op het huidige moment.
  • Boeddha
Zegen uw verleden, laat het los en omarm het heden. Deze kaart duidt op een positieve verandering door het loslaten van negatieve gevoelens uit uw verleden. Uw gevoelens of schuldgevoel of spijt komen voort uit de misvatting dat de dingen beter zouden zijn gegaan als u in het verleden anders gehandeld of gekozen had. Maar door zo te denken ziet u niet de positieve effecten die uw vroegere keuzes hebben gehad. Als u er goed en objectief over nadenkt zult u de positieve kant ook zien. Het leven verandert voortdurend in overeenstemming met de hogere wil van uw ziel. Op zielsniveau is niets fout, omdat op een hoger niveau alles een doel heeft. Er is een kosmische zin voor alles, ook al zien we het misschien niet, maar al onze ervaringen verrijken ons op een bepaalde manier. Alles helpt om ons bewustzijn van het leven en de liefde groter te maken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final