Dagkaart uit De Geheimtaal van Kleuren kaarten


Goud helpt om duidelijkheid te scheppen en om besluiten te nemen. Het trekt overvloed aan, vergroot je bewustzijn en helpt je om in aanraking te komen met wijsheid, diepe kennis en vreugde. De kleur goud versterkt elk gebied van je lichaam en geest. Het is de krachtigste kleur om elke toestand van ziek-zijn te helpen helen. Hij moet echter wel met wijsheid worden gebruikt. Focus je op de gouden energie in de palm van je handen om overvloed aan te trekken.

Overvloed
Neem een goudkleurige munt in beide handpalmen. Concentreer je op het gevoel van dankbaarheid voor de overvloed die je reeds bezit. Doe je ogen dicht en wees blij dat je de munten hebt. Stel je voor dat je steeds meer munten krijgt en dat die veranderen in een berg van overvloed. Concentreer je op het activeren van de gouden energie in je handpalmen door er gouden licht naartoe te zenden. Wanneer je handen beginnen te tintelen weet je dat ze tot actie zijn aangespoord. Nu kan alles, wanneer het nodig is, veranderen in goud. Zeg: 'Goddelijke geest, open de bron van overvloed in mijn hart en trek voortdurend zegeningen aan in mijn leven.'

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final