Binnenste buiten

 Binnenste buiten...

Je binnenste naar buiten keren.
Hoe kwetsbaar ook.
Ik heb gemerkt dat mijn kwetsbaarheid
een mystieke kracht bezit.
Een diepte en een volheid.

Het is precies de reden waarom het duister
er alles aan heeft gedaan om je
te laten geloven dat het je zwakte is.
In die trilling kan je namelijk niets.

Mijn binnenste is nu ook buiten,
ik neem mijn ruimte in.
Ik heb lang genoeg gekeken naar
deze gekke leugenachtige wereld,
Ik ben deze spelletjes zat.

Ik roep de energie van waarheid op,
in al mijn zuiverheid, het is klaar.
Ik geloof in menselijkheid,
in zorgen voor elkaar.

Ik stel me de nieuwe wereld
met hart en ziel, licht en liefdevol voor.
Dat is de energie die ik de wereld in stuur.
Dat is mijn trilling, de vreugde dat het er al is.
Ik maak plannen, verander systemen,
enkel door mijn energie erin te steken.

En zo verbind ik me met iedereen,
die op die stroming zit.
Ik ben een energiewerker.
Energie komt voor de vorm.

Dus voor een ieder die vastzit
in het geprogrammeerde hypnose verhaal
van de wereld, voor of tegen, wel of niet.
Er is ook nog een ander energetisch pad,
waar je bezig gaat met dat wat gaat komen.

Zet alvast de energie ervan neer.
Of stem je op die energie af,
want ze is er al.

Keer jezelf binnenste buiten,
zie je kwetsbaarheid als kracht.
Jij bent hier met een reden,
laat jezelf zien en horen, druk je uit.
En verheug je op die goede verandering.

Rechtvaardig en oprecht zullen we
in dat nieuwe systeem,
het hart een duidelijker plek geven,
waardoor iedereen zich veel meer
thuis gaat voelen.

Keer je binnenste naar buiten
en laat je hart spreken.

Bron: Lichtflits 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final