Dagkaart


MANIFISTATIE

We zijn vaak bang om datgene te manifesteren wat we echt zouden willen. Er is altijd een 'maar' aan verbonden: '…maar ik heb geen tijd… maar ik mis de kennis… maar ik heb niet de middelen of de juiste mensen om me heen.' Allemaal verzinsels om maar niet op pad te hoeven gaan. Liever een gelijkspel dan verliezen, zullen we maar zeggen. Bekijk het alternatief: wat als je alles kunt winnen? In één klap het leven waar je altijd al van gedroomd hebt: is dat niet de moeite waard? In plaats van jezelf te beperken, wordt het tijd te gaan geloven dat jij alles in je hebt om je dromen te manifesteren. Leef met passie vanuit je hart, zonder angst en je kunt werkelijk alles bereiken. Jij hebt vermogen hebt om alles te creëren wat je wilt..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final