Welvaart


De kaart van vandaag komt uit het kaartspel "Aartsengel" Orakel

Welvaart

Aartsengel Ariël: “Er wordt in je materiële behoeften voorzien als je je intuïtie volgt en je dromen werkelijkheid maakt.”

Aanvullende boodschap: “Ik giet een overvloed aan voorspoed over u en uw leven, en vraag u uw armen te openen om te ontvangen. Sommige van de schatten zullen komen in de vorm van briljante ideeën, en sommige zullen komen als kansen. We zullen samenwerken om uw hoogste dromen waar te maken, en ik vraag u om al uw zorgen aan mij over te dragen. God en ik houden heel veel van je en helpen je graag op deze manier. We weten dat je de goedheid ook aan anderen zult doorgeven.

Werken met Aartsengel Ariël: Ariël is betrokken bij goddelijke magie, wat een onmiddellijke manifestatie van de hoogste wil betekent. Ariël helpt je alle steun te verwerven die je nodig hebt voor je levensmissie. Weet dat het normaal is dat er in deze arena wonderen gebeuren. De aura van Ariël is lichtroze, en als je een rozenkwartskristal draagt ​​of vasthoudt, zal je hart zich verder openen voor Ariëls prachtige liefde. Vraag haar wat je nodig hebt, en zij zal je dienovereenkomstig begeleiden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final