Hartige eiermuffins

Ik had gegrilde groenten van de Jumbo.. Uit de verspillingbak voor 1 euro, gemaakt met wat zout, peper... en room...
Ik had nog wat over...
5 eieren geklopt ..
De groenten fijngesneden erbij..(ik had qua hoeveelheid ongeveer zo'n laag wit bakje van de chinees)
Nog een klein bakje spekjes gebakken en erbij..
Geraspte oude kaas
Zoete paprikapoeder erdoor...
Nog een beetje peper..
Ik heb het in een maatbeker over gegoten met schenktuitje.. Ik ben nogal klungelig, dus uit een bak scheppen ging gegarandeerd fout... 😂🤣
Muffinvormpjes van ome Ali...
Eimengsel er in gieten...
Alleen volgende keer toch beetje met olie inspuiten.. Ging er niet makkelijk uit...
Je kunt ook gewoon direct in je ingevette muffinvorm doen natuurlijk..
Oven op 180 graden..
Ongeveer 25 tot 30 minuten..
Ze smaken heerlijk...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final