Dag Boodschap


Een spirituele boodschap voor vandaag;
Een ziel kan je niet grijpen een ziel is wat je voelt.
Vanaf vandaag mogen jullie de verbinding tussen alle zielen ingaan.
Want in alle diversiteit kan ik jullie het heugelijke nieuws vermelden dat het zielecontact universeel is.
We zijn in feite elkaars hand. Zonder te weten waar jij nu bent kan ik je zien en wanneer je je ogen sluit jij mij.
Het is een waarnemen van energie die liefde heet. In liefde zijn wij met elkaar verbonden zullen wij elkaars engelen zijn.
Geen geld helemaal geen politiek heeft ook maar iets te maken met wie wij in alle puurheid zijn.
Vanaf vandaag mag jij ervoor kiezen helemaal in je eigen zielencontact te zijn.
Vergeet even al je zorgen , sluit je ogen en laat iedere gedachte er zijn geen verzet, gedachten komen en gaan.
Ervaar de kostbaarheid van je lichaam, een instrument dat je helpt in het dragen van de wereldse verantwoordelijkheden.
Dank dat lichaam wordt verliefd op dat lichaam omarm haar.
Kruip in je huid tot in je ziel, laat alle gedachten los, jij alleen met je ziel ga mee met haar stroom voel omarm en laat gedachten los.
Wees dankbaar voor het leven neem waar dat alle zielen met die van jou verbonden zijn.
Met deze erkenning kan jij de nieuwe dag weer aan en zul je op een andere manier naar mensen om je heen kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final