Encaustic Art Dagkaart


 Dieren en kinderen zijn grote spiegels voor hun baasjes en ouders. Welke problematiek ervaar je bij je huisdieren en of kinderen en open je bewustzijn, voor wat dit jouw zeggen wilt. Alleen wanneer je heel eerlijk bent en de realiteit durft te observeren dan zal duidelijk worden welke spiegels je gereflecteerd krijgt. Neem eigenaarschap van wat je waarneemt en voelt dat het aan jou is om te shiften. Je weet dit door vragen te stellen: is dit mijn spiegel die ik gereflecteerd krijg? Is dit mijn verantwoordelijkheid om dit te shiften in hoger bewustzijn? Wanneer je twee keer een JA doorkrijgt, vraag aan God/de Bron/Creator van alles wat is, wat de bron van deze overtuiging is, die deze situatie in je huidige realiteit creëert.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final