En dit is echt zo

 En dit is echt zo.. juist op dat breekpunt dat moment dat je zo klaar met alles bent en zo diep in die donkere put zit staat er een wonder te wachten aan de andere kant. Dan gaan er deuren open en start je nieuwe leven . Die zoooo anders is , mooier, fijner, vrediger, maar vooral liefdevoller is dan je ooit had durven dromen. Jij staat op het punt iemand te worden en dingen te gaan doen waarvan je nooit had gedacht dat je het kon, laat staan ging doen. Juist die aller zwaarste stormen, die diepe pijn die je voelt, al dat verdriet... dat verloren gevoel( en dit raakt me terwijl ik het schrijf want ik weet nog zo goed hoe dit voelt!) daar zit de verandering! Dus houd vol, geef niet op.... probeer hoe moeilijk het ook is positief te blijven. Te dromen over de dingen die je wilt aantrekken, die je in je leven wilt, creëer dat wat je wilt in je leven. Je kunt alles manifesteren.. en ook dit is mijn eigen ervaring. Wees bewust van de energie die jij uitzend.. door je woorden, je gedachten.

Je kunt niet de liefde van je leven aantrekken wanneer je niet onvoorwaardelijk van jezelf en jou leven houd ( zonder iemand). Wanneer je negatief bent over jezelf, veel klaagt, of wanneer je nog veel pijn, angst of verdriet of jaloezie uit het verleden mee draagt. Want dan zul je altijd mensen aantrekken die jou spiegelen in dat waar jij juist bang voor bent, daar waar jij juist pijn hebt, en uiteindelijk doe je jezelf ( niet de ander! ) weer verdriet. Je mag die liefde die je zo graag wilt eerst leren aan jezelf te geven. Iemand loslaten doet veel pijn.. ook dit heb ik helaas vaak ervaren.. maar liefde is soms ook leren loslaten. En... er kan niks veranderen wanneer jij niet anders leert denken en steeds dezelfde keuzes blijft maken. Leer je waarde kennen, en zoek niet.. want alles wat wel voor jou bedoeld is zal zijn weg naar je vinden! Maar...verandering is nodig, en soms moeten dingen eerst erger worden voordat ze beter gaan. Leer vertrouwen op de beste uitkomt, en blijf positief denken.. altijd! In elk nadeel zit ook een voordeel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final