Michaël


'Beste Aartsengel Michaël,

Ik roep jullie nu op, knip alsjeblieft alle koorden door die mij of mijn levensdoel niet meer dienen. Ruim alstublieft alle vormen van negativiteit op en transmuteer ze, inclusief de energiezorgen, woede en angst in al hun vormen, de mijne of anderszins, uit mijn psychische, mentale, emotionele en spirituele lichamen. Mogen deze energieën worden vervangen door uw zegeningen en de genezende energieën die ik nodig heb.

Geliefde Aartsengel Michael, bereid mijn energie voor de rest van de komende maanden voor. Verwijder alstublieft alle obstakels zodat ik mijn zegeningen gemakkelijk kan ontvangen. Help mij alstublieft om mijn lessen met gratie en vreugde te leren. Bedankt voor het verlichten en zegenen van het pad dat voor mij ligt.

~༺ En zo is het ༻~

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final