3 Kaartlegging


 De kaart regeneration valt er vandaag opnieuw uit. Vernieuwing staat echt wel centraal deze periode.

Voor mij is het ook een soort van nieuw begin vandaag. Ik begin terug opnieuw met werken na mijn ziekte en operatie. Ik miste het sociale contact met mijn lieve collega's heel erg, dus heb ik besloten om nu al opnieuw terug aan de slag te gaan.
Weliswaar maar halftijds om langzaamaan terug op te bouwen. Dus ik doe het nog rustig aan en ga luister ook nog steeds naar mijn lichaam.
Nu over naar de boodschap van vandaag

De kaart vernieuwing in combinatie met de fourth chakra geeft me het gevoel dat je eens mag kijken of je jezelf genoeg zelfliefde geeft.
Ze je jezelf op de eerste plaats, durf je ook nee zeggen? Doe je ook dingen die jij leuk vindt? Las je voldoende me-time momentjes in?
Heel belangrijke vragen om eens over na te denken in deze periode.
Naar mijn gevoel is de lente de drukste periode van het jaar. Er is altijd wel iets te doen, denk maar aan eerste communie, vormsel, trouwfeesten, schoolfeesten, opendeurdagen, eetdagen van de ene of andere vereniging, concerten, ... En voor de meeste dingen voel je wel een verplichting om deel te nemen. Die dingen zijn heel leuk om te doen, zeker als het zonnetje schijnt. Maar ze nemen ook veel energie weg waardoor je heel weinig tijd hebt om op adem te komen. Je gaat maar door, door, door en zonder dat je er erg in hebt raak je op de ene of andere manier wat uitgeblust.

De kaart ontplooiing komt er dan voor mij dan ook uit met een hele andere betekenis dan op de kaart staat. De ontplooiing betekent voor mij in deze legging dat je meer aandacht mag geven aan zelfliefde. Je mag dat meer gaan ontplooien, meer zichtbaar maken, meer omarmen. Probeer in de rush toch wat me-time in te lassen en tot rust te komen, te vertragen.

Mocht de boodschap op dit moment niet resoneren dan is ze vandaag niet voor jou.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final