Vlinder Boodschap


Creatie

Gedachten zijn trillingen die zich omzetten in manifestatie – een simpel gegeven dat niet bij iedereen bekend is. Hoe specifieker je je doel visualiseert, hoe sterker de energie is die je eraan koppelt.


Dat is geen hogere wiskunde, maar een kosmische natuurwet die al miljoenen jaren van kracht is. Ook jij kunt het leren. Zend je droom in gedachten uit met alle details die je kunt verzinnen.

Zorg dat je het niet alleen denkt, maar ook echt voelt met hart en ziel. Dat is waar je ware inspiratie vandaan komt. Vertrouw erop dat de energie bij je terugkeert, net als een tennisbal die je tegen de muur slaat.

De frequentie van Creatie verhoogt jouw creatievermogen, zodat je meer inspiratie hebt om te manifesteren wat je echt wilt.

AFFIRMATIE...
Zolang ik duidelijk ben, kan ik alles creƫren wat ik wil.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final