Edelsteen uit Het Edelstenen en Beschermengelen orakel


CARNEOOL

Ben je betrokken bij een creatief project of ben je van plan hieraan te beginnen?
Je hebt veel goede ideeën en je kunt iets moois laten zien. Heb de moed om actie te ondernemen om je dromen waar te maken! Gun jezelf de tijd om te creëren.

ENGEL VAN CREATIVITEIT

Ik ben lichamelijk, geestelijk en spiritueel productief. De creativiteit stroomt op veel manieren door mij heen. Ik ben moedig en breng mijn ideeën tot leven.
De sleutel tot mijn succes is mijn verbeelding. Ik zie mijn toekomst voor me en ga er met plezier in mee terwijl deze zich ontwikkelt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final